28%

de var ett tag sen man skrev ett inlägg nu. måste skärpa till mig :M
det har hänt massa bus sen sist jag skrev. jag har vart i stockholm i 3 dagar. de var rätt trevligt, lite långtråkigt kanske :p
blev sol & bad först på lidingö sen grillning där hemma hos morbror.
dagen efter blev de sol & bad i vaxholm, trevligt, trevligt :)
och dagen efter de så blev de & åka till moster, och hon fick som vanligt för sig att åka iväg & shoppa eftersom dom hade rea på gina, så då for jag, lillasyster & mamma dit. jag kom hem med 1 tröja, en pennigkjol & en klänning, de tackar man för :) alicia köpte nån svart skinnliknande kort tröja eller nå så :p sen så åt vi mat när vi kom tillbaka, sen på kvällen så kila vi hem från storstaden & hem till hallsta :M borta bra men hemma bäst :)

mja, vad har mer hänt?
i fredags så vart de party för fulla muggar. kvällen slutade i katastrof för min del iaf. blev att mamma fick hämta hem mig :M(Y).
lördagen ängnades till att vara bakis som en jävla gris. mådde helvete (Y)

haha, jag måste berätta om mitt & alicias äventyr igår :D
de hade åskat & blixtrat hela dagen typ, eller iaf kvällen. sen vart jag så sjukt röksugen & så hade jag tråkigt, så då gick hon & jag ut för att möta dekan. ibörjan va allt lungt, sen börja de blixtra & åska som tusan & vi vart livrädda för vi trodde seriöst att vi skulle dö. alicia huka sig ner och sprang för att hon trodde att eftersom hon va längst av oss så skulle hon få blixten i huvet xd.
aja, de blev en massa springande den kvällen iaf, sen fick vi sitta i nån tunnel och vänta på mamma så hon kunde komma och rädda oss :M

denhär dagen vet jag inte alls vad jag gjort för vettigt med.
sov inte alls sådär speciellt länge, duscha & fixa lite sen for jag hem till bark en sväng. sen har jag mest umgåtts med sebastian & marcus. tiden har iaf gått sjukt fort..

just nu sitter jag hemma hos pysen :) kan inte sova för 5 öre, så då tänkte jag att jag skulle vara lite duktig och skriva lite.
fast nu tog de slut på tankar konstigt nog :o

eller nej, en sak till. jag hade mest läskig dröm inatt, eller de sista i drömmen var läskigt.
mask du va föresten med i den :D saknar dig slaaasch! <3

aja, nu ska jag väl försöka sova eller nå. annars fortsätter jag med mitt kikande på musikvideor på mtv (Y)
hoppas ni som är vakna har roligare än jag :)

sebastian andersson, älskar dig :) även fast de vara vart 28 % :M <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0