ananas

de är faktiskt mest gott :M
känner mig duktig som köpte de ist för godis :)

imorse hade jag ångest kan jag säga. jag ville verkligen inte gå i stan, jag ville verkligen inte lämna sängen!
jag ville gå på lindbo, och sova ett tag till och gå upp när man egentligen skulle börja och bara slänga på sig mjukiskläder och gå som en zombie. tänkt va skönt..
men jag tog mig i kragen och gick upp när klockan ringde iaf. tio i 7 närmare bestämt. de var jättekallt i mitt rum så då tog de emot ännu mera att lämna den varma sängen :(

hann med tåget gjorde jag också. mycke mera folk idag än vad de var igår! jag fick stå upp -.-
skoldagen för övrigt har varit bra. de vart lite jobbigt när dom stod och malde på om massa information, då höll jag på och somna.
de börjar kännas mindre spänt i klassen också. dom flesta verkar vara helt okej :)
de är 2 stycken som jag inte tål -.-

mja, hade lunch kvart i 12 så jag hann slänga i mig maten och åka med kvart över 12 tåget hem. tur att det inte var så god mat :)

resten av denhär dagen har jag inte gjort så mycke. träffa angelica & rikard på milano, så jag satt och prata med dom ett tag. sen nu är jag hundvakt åt Chelsea ett tag :)
ska kila till mamma senare och skaffa mig ett lås så ingen snor min otroligt fina cykel!

imorn blire träning med dom stora tjejerna :M
skönt faktiskt. jag & cicci teamar! (Y)
tror jag ska kika på stan först efter skolan efter en väska. måste ha en ny känner jag.
och imorn får jag min nya säkerhetsväst också :M hoppas jag kan ha den, annars blir jag tokig! hatar dom andra stenhårda och tvärstela västarna -.- man ser ut som en fet sköldpadda och kan inte rida ordentligt för 5 öre. men men, äre lag på´t så kan man ju åtminstonde skaffa sig en mindre oskön tycker jag :) säkerhetsväst in my heart! (L)

pusssss!

Kommentarer
Postat av: cicci

"de är två jag inte tål" HAHAH på dom bara amanda;)

2008-08-26 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0