aotsh!

idag så vakna jag 11, vilket som känns länge för att vara nu för tiden när man är van att gå upp till skolan.
nog för att jag va lika trött som alltid, men ändå :)
låg hela morgonen och förmiddagen här framför datorn, mest skönt :)
sen så tyckte jag att jag behövde se lite dagsljus så då cykla jag till maistro där jag mötte bark & jesper.
vi drog hem till jocke & satt där och tog de lungt. jag gick ut med hunden :M tänk att de alltid blir mitt jobb? :p ärsh, de är bara skönt att komma ut och röra på sig :)

jag hade glömt också att jag hade träning. så jag drogv väldigt hastigt från jocke och hade streetracing med cykeln på vägen hem. cykla som en dåre :D
inte hann jag äta i lungn och ro heller, så jag fick ta med mig matlåda och äta i bilen (Y)
fixa iordning mannet och träna med honom först. han va lite små skitzo av sig. men de funka iaf :)
direkt efter den träningen så vare bara och hoppa av den ena hästen och sätta sig på en ny.
träna camaro i gruppen efter. och de var jobbigt kan jag säga! var helt slut från förra träningen. men han var duktig. de var han faktiskt. jag måste lära mig att vara upprätt och sånna saker. men de var första gången så:) nu har jag så jätte ont i mina armar, ben och händer. men de är sånt man får leva med:M

nu ligger jag i sängen. ska sova nu, är så sjukt trött! är ju skola igen imorn också:)
sagoprinsen, jag tycker om er! :) <3

efter skolan, inga planer.

pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0