can´t hold back

jahaa.
snacka om att man är sliten nu när man går i skolan. är som en zombie redan vid 6-7 tiden.

igår så bakade vi tårta på Jb :M våran blev ganska söt faktiskt. synd bara att jag inte hann äta av den :( då skulle jag ha missat tåget..
mja. träningen igår för stina blev inställd. så vi fick träna för malin...
mannet var kanske inte i toppform direkt men han va pigg & gla iaf :)

idag så hade vi mattediagnos! jag skäms ju redan nu förtusan. jag har glömt bort exakt allt om matten,så de gick inge bra alls!
lekte lekar på eftermiddan gjorde vi också :D de var faktiskt kul, och jag börjar trivas riktigt bra i min klass nu :)
resten av dagen har jag vart hos bark. föresten, tror aldrig jag vart så trött som på vägen hem från västerås. skratta åt exakt allting! ( som en liten påminnelse )

imorn blire chilldag i skolan :M
ska ha stadsvandring ( antar att dom tror att vi hallstabor inte hittar i staden ) sen är de typ lunch, och efter de får vi våra datorer :D höjdpunkten på veckan :M sen slutar vi ungefär :)
sen äre heeeelg. jisses vad jag längtat!
får se vad den har för trevligheter och bjuda på :)

nu ska jag fixa iordning mig för sängen för jag börjar bli skapligt så trött.

(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0