dra.

åt helvete med allt.
förklara för mig sen kan du gå din väg.
jag vill inte ha nå mera, bara en förklaring.
sanningen kommer alltid fram och det gjorde den idag.
du tror jag gå på rykten, men det är sann fakta. sanna saker. det är dina ord jag får höra.
jag förstår inte att man kan vara så taskig.
du vet vad jag känner för dig och så gör du såhär? slänger all skuld på mig. får de och låta som att de alltid är mitt fel.
att det är jag som är the bad guy i hela situationen.
jag orkar inte med det längre.
det tar emot att säga dethär men låt mig va nu, så kommer jag låta dig vara ifed, och det kan jag lova.
det känns som att du går och ljuger mig rakt upp i ansiktet.
och jag är inte den första du gör det mot heller.
jag tycker fortfarande om dig så mycke, och jag kan verkligen inte förstå varför.
från och med nu är det du och jag som går skilda vägar.
om du bara förstår hur mycke det tar emot.
det ska inte ens ta emot, men det gör de.
det tar emot så jävla mycke.
men jag har insett att du bara gör mig förvirrad och ledsen.
tack för dom förfalska förhoppningarna.
tack.


halv trevlig kväll iaf. tack alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0