förändring

jag har gjort en liten förändring med mig själv.
jag har färgat huvet mörkbrunt. kände att jag inte kunde se ut som jag gjorde innan så mycke längre till. de började nästan se grått ut (Y)
så ja, mörkbrunt fick de bli. vet inte riktigt hur jag ska förklara mig själv som jag ser ut. jag tycker inte riktigt att de blev bra, men de kan nog vara för att jag inte haft mörkt på ett tag.
jaja, man vänjer sig väl.

snart blir de och åka in till stan med mamma.
efter de så blire nog mannet. har inte vart hos honom på år & dar känns de som.

resten av dagen vete tusan. får väl seeeee.

föresten, jag sov i 10 och en halv timme inatt :M tror tamme tusan att de är rekord för detta lov.
somna halv 1 & vakna 11. fast jag förstår inte riktigt hur jag fortfarande kan vara så jäkla trött när jag vaknar.
kunde knappt se mitt sms som jag hade fått.

aja, får väl hoppas att man blir piggare till skolan, vilket jag tvivlar på :)

nej nu ska jag fortsätta och göra något åt mitt hår -.- de är så envist nu för tiden. vill aldrig som jag vill!
ska nog raka av mig skiten helt och hållet. de skulle vara skönt :M

puussss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0