humörkaos

har jag haft idag. inte vart nå glad alls. eller jo kanske, men inte sådär perfekt.
jag har vart ute mycke idag. rört på mig i huvudtaget.
nu på kvällskvisten har jag & alicia (de har vart en syster & syster dag idag) gått en promenad i regnet med shanti plupp & chelsea mupp. dom va tvärjobbiga. eller chelsea var de hela tiden. shanti vart de i slutet.

haha & en sak har jag lärt mig idag. homan är rädd för hundar :D
tror genti jaga honom över hela samhället & azer höll på och dö av skratt :M mja, nu sitter jag här & har dötråkigt, och är dötrött vilket är en bra sak för jag orkar ändå inte sitta här hela natten.

imorn blire somsagt träning sen blire sandra :)
blev inge sandra & robin idag, kände inte för att vara så social med mitt humör. så de var en bra tråkig dag.

pusssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0