inte värt de,

jag mår bra. faktiskt, jag mår bra. tidigare idag så mådde jag inte bra, men sedan insåg jag att du är inte värd mina tårar. ta inte illa upp, men ingen kille är värd tårar. tack mamma föresten för att du finns där :) vet hur de ska tas :M <3

åkte ut till stallet och då kände jag mig genast bättre. tränade & de gick jätte bra! mannet va pigg & glad för att de fanns lite bommar.
lite för glad blev han ibland så då fick jag de kämpigt. men, aja. första träningen på hundra år så får han hällre vara lite dum & busig än tvärarg & seg :M
efter en bra träning så hade de dåliga humöret blåst iväg med vinden och så har de förblivit resten av kvällen.
jag kommer klara dehär de vet jag, och de känns kanon!

ikväll har jag umgåtts med robin & sandra :) vi cykla en liten sväng, sen drog vi hem till sandra & kika på film :)
efter filmen så var vi alla så trötta så då kila jag hem, och här sitter jag nu :)

har inga planer för morgondagen så det vore trevligt om någon hörde av sig :)

puuussss (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0