jag vill inte..

jag vill inte. mitt hjärta säger att det inte ska vara så. jag vill inte mista dig, jag vill inte vara ensam.
allt känns så hopplöst just nu. de känns som om det här är slutet. inte för min del, för jag vill verkligen. kan inte tänka på något annat. jag känner mig dum när jag håller på såhär, och trånar & förklarar mig genom ord. men jag är så full av känslor & tankar så jag helt enkelt måste. jag älskar ju dig så jag förstår inte vad som ska vara så svårt..
men om du verkligen älskar mig så vill jag så gärna att vi ska ge de en chans till.
vi har klarat alla andra gånger, varför ska det ta slut här? jag vill inte..

stallet om 3 timmar. älskar stället när man är ledsen. man kan avreagera sig på alla sätt och vis. få tänka utan att bli störd av någon.
träningen börjar 7 så jag kommer väl hem vid en halv 9 - 9 nått sånt. bara höra av er om de är någonting.

hahahahha, jag hade cp dröm inatt. och då menar jag verkligen cp. en mardröm vare också :o de har jag inte haft på hur länge som helst.. hitler va iaf med i den bland annat. ni hör ju själva hur cp de låter.

nu är de frukost, sen ska jag nog lägga mig vid tvn & vakna, för de har jag knappt gjort en.

godmorgon här är ekot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0