john bauer

första skoldagen och de känns helt okej.
soft skola äre iaf :)
klassen är väl sådär tycker jag. eller om man lär känna dom kanske de blir bättre :)
4 killar & resten tjejer. wihoo -.- ;) jaja, så kan de varaaa.
min klass heter föresten sagoprinsen, låter som om jag går på dagis eller nå, men jag tycker de va lite gulligt :M
de var inte särskilt svårt och komma upp på morgonen, jag gick tillochmed upp innan klockan ringde.
hann gå ut med chelsea också (Y)

efter skolan så följde jag med bark på stan :)
han brände pengar så jag vet inte vad. jag nöjde mig med donken :M
resten av dagen har jag bara segat, vart ute och så.

imorgon är de skola igen och eftermiddan är inte planerad. jag gissar att jag kommer vara ganska så trött.

nu ska jag gå & tvätta bort mitt smink sen blire sängen :)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0