killing me softley with his song,

kan inte bara allt dåligt försvinna sin väg?
allt skitsnack, allt svek och allt hat?
allt ignorerande, allt taskigt och allt elakt?
allt hämnandes, allt plågandes och allt hjärtekrossande?

försvinna och aldrig mera komma tillbaka.
fatta vilken lycklig värld vi skulle leva i då, sjukt.

idag har jag en såndär dålig dag då allt är dåligt.
jag får panik på min mamma som tjatar om halva världen.
"städa rummet! diska! nej du är inte klar med rummet! där finns det saker! plocka bort dedär!"
bläääää, hon måste verkligen skaffa sig en hobby! jag orkar inte med hennes humör som hon har idag. trotsigt och irriterande. kommer in stup i kvarten och klagar.
ja, allt är helt enkelt blä idag.
mitt humör, mina kläder, mitt hår, vädret, människorna, dagen, allt!

jag ska skita i allt idag. ska stänga av mitt huve och inte tänka på något eller någon.
jag kan inte ens skriva ordentligt för jag har så mycke och säga som inte kommer fram.
jag har så mycke åsikter, tankar och tyckelser.

jag har så mycket och säga, men jag orkar inte med konsekvenserna. låter dumt, men jag gör verkligen inte de. tillsvidare så skiter jag i allt. se hur det blir i framtiden. för det som har blivit sagt verkar hälften inte vara sant.
men vad vet jag?
helt enkelt så stänger jag ner allt och struntar i det.
jag tar ingen större skada av det. egentligen så är inte det riktigt sant, men vad ska jag göra.

det är så jobbigt när man har så mycke tankar när man inte riktigt får ut sig allt.
hur gör man när allt försöker kväva en?
jag vet inte.

depp inlägg, jag vet. vem bryr sig? alla har en dålig dag.

/ amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0