morgonpigg

jag har börjat vakna rätt tidigt nu på mornarna. mycke bra inför skolan :)
idag tror jag att jag vakna minst 3 gånger. en gång vid halv 5 & en vid 8 & en vid 12 då jag gick upp.
nog för att jag är tvärtrött men då somnar jag bättre ikväll istället.
de är inte långt nu till skolan. 13 dagar för mig. tycker synd om dom som börjar nu på måndag :p

hms, igår så vakna jag upp hos älskling. han sov ju som vanligt så jag satte på en film & låg och kikade på den.
de va lite småjobbigt för jag klarar inte riktigt av att ligga still och kolla på en film så länge. jag blir så otroligt rastlös :p jag åkte hem ett tag därefter & åt mat, sen fixa mig. sen bestod kvällen av att umgås med sandra :) tycker de är kul att vi börjat umgåtts igen :)
vi cyklade runt i de fina hallstahammar sen drog vi upp till azers farmor & satt där & prata & umgicks.
de vart väldigt sent för min del så när jag kom hem så sov alla redan. de är så jobbigt tycker jag, eftersom jag är en usel smygare. så mamma lyckades såklart vakna. (jag undrar om de är hon som är väldigt lättväckt, eller om de är jag som är dålig på & smyga?) aja, eftersom jag va dödshungrig så tog jag lite fil & ett äpple så stängde jag in mig i mitt rum & läste lite bok. efter några sidor så slocknade jag bums. då va nog klockan ungefär halv 4. typiskt.
aa, sen började ju ina uppvaknanden som jag nämde i början av dehär inlägget.

vad som händer idag är dagens stora fråga.
jag har absolut inget planerat & de känns skönt faktiskt. saknar de fina vädret faktiskt. men lite skymt av solen har man fått, fast de har ju inte vart sådär jätte varmt...

oh! en sak till! jag ska sluta röka :M visst jag kan tänka mig att de är många som tvivlar på denhär idén. men jag har iaf bestämt mig. jag ska sluta! och jag hoppas verkligen att jag tar mig i kragen & utför dehär nu! de brukar kunna vara mycke prat & lite verkstad för mig om man säger så.

jaja, jag såg en chokladkaka i kylen så jag ska gå & sno lite av den :)

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0