orkant´e

ursh va trött jag blev.
vart i stallet & träna mannet lite. han va stel som en pinne, så de behövdes!
han var också väldigt smutsig när jag kom dit. han var mera grå en mörkbrun, så de blev en dusch för han också :M

annars idag har jag vart till stan och kikat efter min skola. de känns jätte bra och jag vill börja nu! :)
sen har jag vart hos barken & umgåtts med folket där.
och efter de, mannet.
min ootroligt spännande dag idag (Y)

helg imorn, vad händer då? känns surt att inte ha något planerat när de är sista helgen innan skolan..
jaja, får väl höra av er.

jag tror nog att jag ska sova snart. blir så deperimerad av allting.
men de är en sak som underhåller mig.
du är så underlig människa. man kan inte annat än skratta :D de var de första jag gjorde iaf. få se hur de går med den saken. om man ska dra slutsatsen av saker jag vet, så var dedär andrahands valet eller? :D
shyyyyyyyssst (k)

nä, nu ska jag laga lite mat. vart plötsligt så hungrig :M

kiss ´n hug

Kommentarer
Postat av: nathaliebyhl

hahah hörde du det dära mellan

dom dära?;)

2008-08-21 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0