served icecold

jag fryser ihjäl! de är så ruskigt kallt nu på kvällarna :(
börjar bli höst. eller man kan nog nästan kalla det för höst nu..

idag har jag gått mycke känns det som. har umgåtts med bark, jocke, sara, sofie, jesper och björnen idag :)
jag och sara har gått mycket :)
käka pirre idag också, meeest gott. har inte gjort de for ages. men fick lite dåligt samvete efteråt.

resten av kvällen har vi vart ute, men tillslut så blev de alldeles på tok för kallt för mig, så jag bad mamma att komma och hämta mig :M
nu sitter jag vid datorn, slänger ett öga då och då på tvn som visar batman. den är lite halvtöntig så måste kika lite :p

imorgon har jag inga som helst planer. de får bli en chilldag :) är ju trots allt skola igen på måndag. känns skönt och börja jobba faktiskt med riktiga ämnen, blir så segt i längden och hålla på att göra massa annat.

nu ska jag göra nå vettigt somatt sova eller nå. lite små tråkig lördag faktiskt.

kiss´n hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0