should i stay, or should i go?

rätt värdelös fredag men ändå trevlig :)
har umgåtts med sandra denhär kvällen vilket var evigheter sedan. vi gjorde inte så mycke, vi cykla mest runt & prata. men de räckte faktiskt, jag hade trevligt ändå :) alltid lika skönt & prata med dig :)
satt sen hemma hos henne & kika på tv & gjorde popcorn. hade de mys helt enkelt :)
kom typ nyss hem därifrån så nu har jag skittråkigt! funderar på om jag ska kika på en film. de får nog bli så. de är så skönt & somna till de :M

imorgon ska jag på tjejkväll hos amanda :) de va eeevigheter sen jag var där. och då menar jag verkligen evigheter. de ska bli riktigt trevligt faktiskt :)

jahapp, blir nog ett lika kort inlägg dehär. de är verkligen tvärstopp i mitt huve nu för tiden. jag som brukar vara så tankspridd hela tiden.
vet inte vad som har hänt :o

aja, nu blire filmtime,

godnatt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0