strömsholm

haha vilket fiasko ibörjan kan jag ju säga redan nu :D
snacka om att dendär hästen stressar upp sig för precis allt. börja redan när  jag & cicci skulle skritta fram.
då vare en sten som var döödligt skrämmande -.- aja vad ska man säga..

sen blev de galopp på galoppbanan, hej & hå. trodde han skulle preja ner varenda häst. sprang mer på tvären än raktfram (Y) och de var mer gunghäst än häst ;D
så jag hängde inte med dom andra för då skulle mina armar gått av. han är så jävla stark -.-
jag var för mig själv & hoppa över bankar & stockar :) han va jätte duktig, och jag tror att han tillochmed fick självförtroende också :)

så nu är jag så trött så de finns inte. jag vakna 11 imorse vilket är väldigt tidigt för mig just nu.
kika på film. (har blivit värsta filmnörden nu när de är så äckligt väder) sen åkte jag till stallet vid halv 3, sen var jag där & i strömsholm till ungefär halv 8. en långdag tillsammans med hästarna helt enkelt :)

mja, somsagt trött & sliten som tusan så de blir och sova tidigt ikväll (Y)
fast de tänker jag varje kväll så vete tusan hur de blir med den saken :M

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0