tänka

igår var de en umgås med största systern som man aldrig gör annars dag.
eller halv dag rättare sagt :M
haha, de va så klockrent, jag hade precis vaknat hemma & mådde as dåligt. gick runt och bara glodde.
sen kommer hon innanför ytterdörren och ser precis likadan ut som mig :D

vi tog bilen & drog och käka pirre, guu så gott de är dagen efter :M
sen köpte hon godis till mig som också är minst lika gott :M

åkte hem till nathalie och låg och lata oss där. jag somna till och med på soffan. så jäklans trött.
vi va där ett bra tag innan vi åkte och hämta alicia hos michelle, och då åkte vi tiill mannet & blanda hans mat :)

efter de så åkte vi hem, och jag drog ut.
träffa elbo, amanj, ali & jonis :D
vi tyckte, eller jag , elbo & amanj, tyckte att vi skulle vara duktiga och cykla till kolbäck där de va nån fest.
så de gjorde vi.
saken var bara den att jag cykla dit, låste min cykel och när jag skulle cykla hem med den igen så upptäckte jag att jag inte hade med mig min nyckel till låset :D
smaaaaart där amanda. riktigt smart!
så elbo var en gentleman och skjutsa hem mig hela vägen :M

vi tog en sväng runt samhället & träffa lite folk. sen skjutsa han mig till wictor.
hos wictor var eske, reinhold, mikko & fanny :)
satt där uppe ett tag sen drog vi ut & träffa mera folk.

snacka om att de va kallt sen när jag skulle cykla hem :o trodde jag skulle skaka av cykeln :D

aja, nog om igår.
vakna för ett tag sen, så jag tog mig en morgon dusch :) nu känner jag mig lite mera vaken :M
ska ut alldeles snart. ska ba klä på mig & sånna saker. kan ju vara bra :M

kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0