ticktock gunshoot

åh vad jag älskar att bo granne med en låg/mellanstadie skola. de är så härligt att bli väckt av att en snorunge står & gall skriker (k) eller för att dom leker krig eller vafan ungar gör nu för tiden.
de har blivit som en väckarklocka för mig.
varje dag klockan halv 11. mmmh, mysigt! men jag antar att de är lika bra att gå upp då. förbereda sig för skolan.

skolan börjar ju trots allt om 6 dagar eller något sånt. på måndag iaf.
de ska bli spännande faktiskt. inte för jag har en aning om vart jag ska, men jag får väl virra efter elin, kitty & sofie antar jag :D

idag ska jag hem till mami, sen ska jag umgås med sandra lite :)
ska nog förbi bark en sväng också, han kommer ju hem från tunisien idag :)

och på tal om utomlands. pappa & tina åker iväg IGEN till turiket, 2 hela veckor. fusk! jag vill också. jag vill ha värme & jag vill bli brun. denhär sommarn har ju inte bidragit med mycke, så då kan jag lika gärna få åka utomlands. sådetså!

pussssss / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0