tjejkväll

ska snart kila iväg dit, men för att låta tiden gå lite snabbare så skriver jag några rader här först :)

kan ju börja med & säga att jag gick & la mig halv 8 imorse, helt värdelöst -.- frösökte sova vid 2-3 tiden först mend e gick då inte. så jag satt vid datorn & häcka. kika film och så. sen halv 8 var jag helt slut så då somna jag som en gris. vakna halv 3 & va fortfarande lika trött. men jag gick upp då.
hann bara äta frulle sen så ringde mamma & fråga om jag ville hoppa lite med camaro, så då åkte vi ut
till stallet. han va duktig, han är inte sådär jätte inteligent när de gäller hoppning. måste få självförtroende. så de ska vi jobba på :)
imorn blire & åka iväg till strömsholm om de inte spöregnar. hörde du de cicci? JAG KOMMER KANSKE! :D
mja, ska träna lite på vattengraven & ta nå skutt i terrängen. ska bli kul :)

mja, nu äre nog dags & börja traska :) hoppas de blir en trevlig kväll med tjejerna :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0