vad ska man göra?

dagarna går och de börjar närma sig mot skoltid. 19 dagar för mig närmare bestämt.
känns inte alls sådär jätte positivt, speciellt inte nu när de är cpväder. fast egentligen så är de nog bättre & gå i skolan nu när läget är såhär, man har ändåså inte något och göra om dagarna.
måste skaffa mig ett liv.

ska börja träna med mannet & så nu iaf. trimma till han lite så jag kan börja tävla igen :) ser verkligen fram emot de.
känner mig sugen nu efter de långa avbrottet. han har ju inte mått så bra i benen nu på senaste tiden.
men nu är han iaf hemma från semestern så nu ska de börja hårdköras!

ahapp, idag har jag inte gjort mycke alls. vart ute mycke har jag iaf. solen tittade ju fram nu en sväng på dagen. känns skönt, hoppas de blir bättre väder nu :)

sitter hemma hos älskipälski nu, vet inte vad vi ska hitt på.

jaja. jag har inge och skriva. har inte nån skrivarhjärna just nu så de känns bara värdelöst & sitta & skriva, så jag slutar nu :M

/ amanda thornström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0