vardagsting

ibland vet jag inte riktigt vad jag ska göra. jag har tänkt så många gånger, vart på väg så många gånger. men nej de går inte. jag är glad för det på ett sätt, men på ett sätt förstår jag inte. det känns som om det är ganska mycket nergångar just nu, och jag måste hålla ut. efter allt ont måste ju nå gott komma?
det är de jag vill nå.  fram till de goda. jag vill inte ha det såhär hela tiden. det går inte en dag utan att jag ska behöva må dåligt. och jag har tänkt. är de så jag vill ha de?
jag vet inte längre. jag behöver verkligen det positiva nu. vill inte ha nå mer negativt. jag ska klara dethär. jag måste klara dethär. bara jag försöker och vill så vet jag att jag kommer klara det på ett sätt som jag aldrig gjort.
det är dig jag vill ha, och jag ska kämpa för det också, kämpa för att få ha kvar dig där, och jag hoppas att du känner likadant. det kan vara så bra. sådär att man vill att det ska stanna föralltid. och det kan vara sånna stunder då  man bara vill gräva ner sig.

men det är dig jag älskar och jag ska verkligen kämpa för dethär. om du ändå visste hälften av det jag känner.
jag hoppas att det finns lite medkänsla för det här från din sida och jag menar inge illa med det. vill bara att vi ska fortsätta ha de bra, fast ännu bättre.

jag älskar dig  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0