vi kan gunga

vart inte riktigt att gå & sova.
drog ist & mötte sara & jesper som var ute & gick med burre :M
vi gick en bra bit, sen drog vi hem till jocke igen. tog de lite lungt där. värmde mina fötter som hade blivit isbitar (Y)
drog ut sen igen & träffa lite folk på samhället. jag & sara stog och dansa och hade oss :M riktigt kul fakitiskt :p
mja, stog där och häcka ett bra tag. sen cykla vi hem. så nu ligger jag här i min varma sköna säng :M
ögonen står på kvart i 7 så de är nog dags och ta sitt pick och pack och sova :)
hoppas att jag kan sova lite bättre denhär natten. orkar inte vara som en zombie dagarna iända.
är sjukt hungrig och jag kom på nyss att jag har glömt min mobil ute i hallen -.- men jag orkar verkligen inte gå upp för att hämta den. då väcker jag troligtvis mamma också, inte bra, inte bra. så nej. mobilen får glatt ligga där ute. tror ändå inte att någon skriver vid denhär tiden. maten får nog också vänta tills imorn. har hört att de inte är bra och äta precis innan man ska gå och lägga sig.
hm, jaja vad vet jag. de jag vet är iaf att jag rundar av här och säger godnatt!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0