dan före dopparedan

tjoba
klockan ringde ¨på halv 11 imorse, var alldeles för trött så jag ställde om den på 11.
gick upp och fixa mig och så, sen bar de av till stan i rikards räcerbil (Y) med mamma & alicia.
aaaasmycke folk ska jag säga, men jag hittade iaf lite saker, så nu är jag klar med mina julklappar.
nu fattas bara att killarna kan komma hem och fortsätta må som förroch ha de bra.. :(

efter att ha käkat donken så for vi hem till hallsta igen. böt om så skjutsa mamma mig camaro. orkade inte göra så mycke med honom, så jag släppte honom i ridhuset. han skulle gräva sig igenom ridhuset såg de ut som (Y)

nu sitter jag här igen och ska snart äta mat, är mest hungrig.

imorn är de julafton :D

pusss på jul utan snö
& puss på att emil får skynda sig hem nu (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0