delicious

maah va trött jag va imorse! klockan ringde 20 i 7 så jag tog en liten sovmorgon :M tog 9 bussen och var i stan halv 10.
nu har vi dreamweaver lektion utan lärare, så jag tvivlar på att någon jobbar ;)
jag personligen har nyss kikat klart på julkalendern när karusellerna sover lite gullig faktiskt, och rolig på sina ställen.
hann inte äta frulle imorse så jag är riktigt hungrig faktiskt. vi får kalkon idag, och de kan ju vara gott? :)

gårdagen var ju somsagt hädelserik, iaf skolan :D roligast på länge! skit bra redovisning och jenny skämdes:M baa njuuuuter :D
va på gårn en snabbis efter jag kommit till hallsta. orkade inte gå till mamma och eftersom hon kunde hämta mig sen så stanna jag där tills hon kom. lite små trevligt (Y)
drog till stallet sen och tog hand om mannet. han va asfin och gjorde precis som jag sa. de gjorde mig på riktigt bra humör :M

idag blir det att umgås med älsklingsEmil :) <3
sover nog antagligen hos mig eftersom vi börjar senare imorn :)

har väl inte så mycket mer att erbjuda nu, återkommer säkert senare eller nå.

bowling efter lunch btw TAGGA! :D & stan med mathias :D

puss på bra humör!


underbar är ordet för dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0