don´t go wasting your emotions, lay all your love on me

jag hade rubriktexten på hjärnan heeela natten! det är en låt från filmen "mamma mia" bästa scenen! <3<3
låg och plugga lite igårmed matten, men fatta lika lite för de, så jag skippar mitt prov idag. får hoppas på att johan glömt bort de :M men jag tror han skrev upp de, men iaf, kan ju hoppas. jag går inte iaf.

fick mail imorse när jag kom till skolan om att vi är lediga på fredagseftermiddagen :D:D:D:D:D snacka om att jag blev GLAD!!! de var räddningen på denhär veckan som har vart segast EVER!

jag är lite fundersam om min hand/arm som gör ont nu för tiden. eller inte ont men den känns konstig :s tänk om de är typ cancer eller nå? såg på miami ink här om dagen, och då var de en tjej som hade haft ont i handen, sen när hon kolla upp de så hade hon cancer i halsen.. jag är faktiskt lite rädd över att de kan vara de för mig också..
vågar inte kolla upp de heller. tanken av att höra läkaren säga du har cancer lockar inte så direkt mycket.

nej, va deperimerad jag blev nu :(
måste prata om något annat!

idag ska jag träna i lilla ekeby med camaro. får väl se hur de går, förstår inte riktigt hur alla ska få plats i dedär lilla ridhuset..

imorn ska vi ha livräddning på idrotten :D klädsimm också :D deär skit kul ju :D jag har inte badat på år och dar! kan nog va bra att vi har livräddning, utifall jag skulle råka drunkna eller nå :M kanske har glömt hur man simmar?

snart har vi rast, och jag och jenny har inte fått sådär jätte mycke gjort. men deär väl som vanligt :M
tror inte vi ska va i grupp nå mer :D vi får ingenting gjort alls.

nejmen vi siktar ju på MVG! PANG PÅ BA!


pusssssssssssssssss


min pojkvän är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: christina

älska den låten! =D

2008-12-10 @ 10:34:22
URL: http://christinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0