du får en 20:a

är sååååå sjuuuuukt övertröttttttt

viktor sitter och läser i jennys godisbok, receptbok alltså
jenny: läs alla rubriker viktor
viktor: varför?
amanda: jo gör bara de!
han gör de
viktor: choklad fudge
amanda & jenny: HAHHAHAHHAHAHAHAHAH
viktor:
vad?!
amanda: HAHAHHA SÄG DEDÄR IGEN!!
jenny: DU SA JU ALLDELES FEL! HAHHAHAHAH
viktor:
fyfan va tråkiga ni är :D
linda, våran lärare kommer in
linda: men tjejer, vad gör ni? ni ska jobba ju.
jenny: hahahah, du ska höra viktor säga dehär ordet! :D
amanda: SÄG DE IGEN VIKTOR! :DDD
jenny: läs alla rubriker i boken! :D'
amanda: HÄR! säg dedär!
viktor: rabarbernågonting
amanda: HAHAHAHAHHA
linda:
men seriöst amanda, var dedär roligt?

hahah jag tror jag dör! :D

jenny & mattematte har gömt sig i klassrummet för kedfors

jenny: amanda, ropa på kedfors!
amanda: KEEEEEDFOOOOORS!
han kommer in i rummet
kedfors: kan du få ut ett medelvärde av dehär amanda?
amanda: nej fråga sebbe
han går och frågar sebbe, sen går han in till klassrummet brevid
jenny: KEEEDFOOOOORS!!
kedfors:
jenny? han hörde henne, men ser henne inte eftersom hon gömt sig
amanda: de var jag som ropa
kedfors: seriöst? de lär precis som jenny! :o
amanda: nej de var jag :D
kedfors: ropa igen :p
amanda: nej de var en engångs grej :M
kedfors: nej men ropa igen, du får pengar :d
amanda: hur mycke? :D
kedfors: nej de säger jag efteråt
amanda: synd, då blire inge
han går in till klassrummet brevid igen och säger, synd du skulle fått en 20:a
jenny: KEEEEEDFOOOORS!!
amanda:
VART ÄR MIN 20:A??
jenny: KEEEEDFOOOORS!!
amanda:
VART ÄR MIN 20:A? :D

sååååå lost!! hela denhär lektionen är lost :D
och orka mig att jag skrev ner en 10000 meter lång konversation :D eller 2.
kommer säkert nån mer om jag orkar, så som vi håller på nu så kan jag skriva en bok om våra konversationer :D

PUSS på lost lektion

Kommentarer
Postat av: christina

hahha

2008-12-15 @ 19:42:37
Postat av: jenny

HAHAHAHAHAHAHAH KAN INTE SLUTA SKRATTA :DDDD HAR PRECIS BERÄTTAT FÖR MINA FÖRÄLDRAR OCH DOM BAH TRACKAR NI DOM DÄR STACKARS KILALRNA ?;)

2008-12-15 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0