give a little bit

jag vill faktiskt klaga på våran buss! 511:an. eller egentligen vill jag inte klaga på den för jag gillar bussen, men man får ju för tusan inte plats i den på mornarna. om man inte krigar sig in såfår man stå -.-
dom kan väl slänga in en dubbelbuss? ska de va så jäkla svårt? på hemvägen så är de dubbelbuss och då ärdet knappt några som åker alls.

vi har datakunskap nu. hedda är sjuk och de är inge bra alls eftersom de är hon som har de mesta av arbetet (Y) de ska va klart idag också, så.. men vi får väl göra de bästa av situationen. lyckat!
ska vara klart om en halvtimme sisådära.

kul att internet har vart fuckat. så dehär inlägget är gammalt såniveeeet.

puss på äcklig lunch också. julkorv +o(
jag vill sluta nuuuuu.

jobbig vecka dehära.
ska göra klart arbete i engelska, svenska, datakunskap, naturkunskap (k)

hejrååå

Kommentarer
Postat av: jenny

sluta klaga ni får iaf dubbelbuss hem , jag får aldrig :O:O:O har hänt en fucking gång!!!!!!!!!!!! ni fucking hallsta bor står längst ner på listan, 18 står först<3

2008-12-15 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0