go, go

att planera en hemsida på en dator utan bilder går inte så bra. och de är inge bra om jag inte kan planera denhär lektionen eftersom vi bara har 3 tillfällen på oss. jag vet inte riktigt vad min hemsida ska handla om.. nå förslag?
jag håller på och lär mig illustrator :M eftersom jag inte har nå bilder så fick jag skissa av en dator (Y) den vart inte sådär jätte vacker precis dårå..

idag har vi webbdesign och idrott. inte fyskam kanske.. eller webbdesignen kanske jag skulle kunna skippa, men basket är helt ok!

jesus vad de snöa ute imorse föresten! gör fortfarande också. som tur var så fick jag skjuts till station av mamma :M hann bli vit som en snögubbe innan jag gick på tåget, och jag var livrädd att min dator skulle bli fuktskadad. men den klara sig som tur va :M den ligger inne hos matt nu och reparatören skulle komma om typ en halvtimme. SE TILL OCH FIXA DEHÄR NU!!!
jag gillar snön. hoppas den stannar kvar nu. de är så mörkt och tråkigt utan snö nu för tiden. trodde aldrig jag skulle säga att jag gillar snön, men så är de faktiskt :) jag vill ha snö till jullovet och julen (Y) de är föresten bara 2 veckor kvar ungefär! LYCKA! <3<3<3

idag blir de mannet och sen plugg i långa längder! ska fråga om jag får göra mitt matteprov på onsdag (a) troligtvis inte..

jaja, nu äre raaaast!

pyyyysssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0