if you wanna?

TIDNINGSARBETEEE! jag har noll fantasi, 0.000000 fantasi. puss på de! (k)
blir nog iaf lite mera jobba denhär lektionen hoppas jag. mina lektioner nu för tiden går ut på att kolla på film. har massa nya filmer som jag inte sätt nu på datorn. inte bra inte bra. känns som om de kommer bli mitt största intresse de kommande lektionerna.. måste plugga! måste få in i huvet att jag ska plugga! de är därför man går i skolan.
fast monie tycker att de är bra att vi har roligt :M kanske blir liiiiite för mycket ibland.

fick nyss reda på också att mitt & vicis material till tidningen inte blev godkänt för att vi tagit bilder från internet -.- så nu ska vi gå runt och intervjua ist (Y) HEJA!

jag vill bara sluta nu. nu, nu, nu tralalallalalaaaa


pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0