jooråh

vill berätta lite om gårdagen tack.

jahapp, dreamweaver lekitonen och de prata jag om, bowling på eftermiddagen.
jani, jag va fett opepp innan. tänkte nästan inte följa med. men jag gjorde de som tur var :D
vi kom dit och så fick vi ha sånadär fiiiiiiiina bowlingskor (Y) mina hade kardborre :M

jag, tyra & jenny var i ett team, självklart ska skojaren jenny döpa just MIG till nå dumt :( men deslutade med att alla bytte allas namn så dom hette nå :p

vi hade: tyra stadelman HAHA, den va roligast :DD
vi hade: amanda like julle den va tråkig, jenny dedär va 100 år sedan, LÄGG NER NU!!
sen hade vi: jenny love john den personligen kom jag på, och var mycket skojig :M

jag profset själv som inte spelat bowling på fleeeraaa år började mitt spel med en strike :D
tyra & jenny kanske inte var sådär jätte klockrena, men vi hade kul iaf :D tror jag vann med över 100 poäng om man ska få skryta lite
på vägen till bussen så juda jag & tyra över vägen för att vi skulle hinna med den. jag kom över galant, men tyra missbedömde nog trottoarkanten lite så hon stupa rakt bakåt :D hela bussen lär ju hasett henne :D kan meddela att kedfors skratta sönder sig!
på bussen hade vi lagom kul också :D trodde jag skulle kissa på mig. TYRA MED STÄLLNINGEN! :D:D
busschaffören var nog en vikare också för den delen. jag lovar att hon säkert var typ en som jobbar i skoaffär egentligen.

idag då?
mamma var snäll och skjutsade in mig till stan. var på aros congress center och kika på julshow som skolan fixat :) lite små rolig faktiskt måste jag medge :M maten va otroligt god också!
haha, fick shyssta pic på tyras kamera kan jag ju också meddela :D de kommer nog komma upp massa bilder sen på bdb från både bowlingen & julavslutningen. ammsan-eheh på bdb om ni vill kika :M

jahapp, nu har vi äntligen jullov! shit va fort en termin gått om man tänker efter. jag tycker iaf att de ska bli jäääkligt skönt med ett lov nu.

har vart i stallet nu efter skolan. inge speciellt med de. han va liiite tjurigare idag än sist, men what ever.
har nyss ätit kebabrulle :M ska väl duscha & så nu.
får se om jag kanske beger mig till ramnäs senare.

ska kila nu,

PUSSS PÅ LOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0