jovars

soft dag idag typ.
var på tok för trött imorse när klockan ringde 10 över 7, så jag somna om.
10 i 8 så vakna emil och förklara att jag hade försovit mig, nog för att jag visste de redan, orkade inte gå upp så jag sov ett tag till :M 9 gick vi upp och åt frulle.

gjorde typ ingenting efter han dragit till skolan, sen vid 10 så började jag klä på mig och grejer sen gickjag till bussen och for till skolan. eller jag for till konserthuset och åt mat :M

vi hade livräddning på eftermiddagen. de va kul faktiskt :M jag va 3 sekunder från MVG, så jag ska göra om de nästa gång. jag ska fanimej ha ett MVG!! vi hade klädsimm också :D fett jobbigt, iaf när man ska simma 20 längder -.- nog för att jag bara simma 12 eller nå men jobbiigt vare iaf :D

kom typ nyss hem. eller nej, för en timme sen. ska byta om och bege mig till stallet och ta hand om mannet.
ska GÅ ut och GÅ hem -.- inte nog med att jag är astrött efter simningen, så ska jag behöva gå också! kul att dom med bil inte är hemma i denhär familjen.

träningen igår gick väl sådärbra. har ju visserligen inte hoppat med honom på år och dar, och ridhuset är litet. vi kom över iaf (Y)
resten av den kvällen så vare bara bad&mys med emil <3

imorn är det sköööna fredag igen. bara en lektion! (K) snart jullov, snart jullov, snart jullov! (L)(L)(L)(L)

ska väl byta om nu så jag blir klar innan inatt (Y)

puss på snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0