julfeeling

jag har jul känsla, om man tittar ut genom fönstret så är de fullt med snö och jag hoppas verkligen att den kommer stanna tills julafton också.

gårdagen så gjorde jag lite allt möjligt. var hos bark och hälsade på, sen åkte jag lite bil med jocke, jesper & björnen. drog till gårn och baka pepparkakor :M sen kika idolfinalen. jag tyckte att kevin var helt rätt vinnare :)
åkte lite mera bil sedan. drog till stan och hämtade nån danne, då var jag så jäkla trött så jag somna på vägen in.
kom väl hem vid halv 2 och la mig direkt. somna mest fort!

vakna idag vid halv 2, har ätit frulle och så och ska snart börja plocka lite i mitt rum. de ser föjävligt ut!
sen ska jag börja fixa mig för då ska vi på julbord :M

emil kommer väl någongång snart också :*

nej ska väl sätta igång nu

pusss på julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0