just like

wihooow helg!

jahapp. jag slapp gå till stallet iigår kan jag ju meddela :M
snälla jocke skjutsade dit mig. fixa & dona där ute, mannet va helt vild när han fick hela ridhuset för sig själv, han sprang som en tok!
de är föresten fett läskigt och vara där själv på kvällen när man ska låsa & släcka överallt. tog mig en promenad hem. inte en jäkel var hemma så jag tillbringade min natt helt själv i lägenheten :(

imorse så gick jag upp i tid för en gångsskull! var lite lagom halvdöd men eftersom vi bara hade en lektion så var jag glad ändå :) mja, vi hade lussefirande idag :D haha lite småkul faktiskt. rudolf var stilig (Y) de bjöds på julmust och torra lussebullar (k) aja, ska in´t klaga.
de var för övrigt en soft mattelektion, och jag fattar faktiskt vad vi håller på med :M

tog halv 1 bussen hem och nu sitter jag hemma hos bark. de va ett tag sen jag var här kan jag ju säga. fast nu är inte en jäkel här. sitter helt själv ;D ska nog gå och kika efter vart alla gick.
ikväll då? vad händer?

imorn blir de julbord på strömsholm. muuuums! nu börjar allt ätande kan jag ju känna på mig. mitt nyårslöfte är iaf att jag ska gå ner nått kilo & tappa lite fett sen bli brun (Y) kan ju bli ett hårt arbete efter all julmat :M

nja, orkar inte skriva nå mer nu. förutom att de har snöat hela dagen! jag gillart faktiskt :) mycke snö skare vaaaa!

pusssssss

min emil är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0