kryssning

jag är inte så bra på och blogga just nu för tiden har jag märkt. men jag hinner bara inte med de.
lovet är väl soft. tillbringar de med emil för de mesta :)
har varit på kryssning nu i helgen för första gången i mitt liv.
åkte i lördags med buss halv 2. var skapligt trött kan jag säga. kom fram och fick sitta och vänta i typ 2 och en halv timme om inte mer på att få gå ombord. de var typ de tråkigaste jag vart med om. de gjorde mig inte på sådär jätte bra humör. men när vi väl kom på så vart jag glad igen :) vi åkte med silja galaxy, och eftersom jag inte sätt hur andra båtar ser ut så har jag ingenting och jämnföra med. men jag tyckte de var en fin båt med målade giraffer och pingviner utanpå :M jag var livrädd när jag skulle gå på, men jenny tipsa mig om att gå runt och kolla efter alla livbåtar och grejer, och när jag såg att de var rätt många och att dom var stora så kände jag mig lugnare :M

jag & emil gick runt och kika efter vi ätit buffén. senare mot nattkvisten så gick vi alla "ungdomar" på disco, direkt man kom in på dedär jävla dansgolvet så vare nå äckliga indianer som tog tag i en. vart lite insidencer men de gick ändå. jävla adhd indianer :D
mot slutet av kvällen så kanske vissa fick lite för mycke och dricka, så då vare bara och gå ner till hytten :p tror vi somna vid 7 eller nå :)

dagen efter så mådde man kanske inte sådär jätte bra kanske. tog de mest bara lugnt, käka & kika i taxfreen och packa och så.
var så äckligt trött och törstig påvägen hem så jag trodde jag skulle dö :D

idag så åkte emil hem :( jag har setat här och käkat och så. ska snart till mannet :) orkar egentligen inte, ärså sjukt trött & sliten, men måste man så måste man.

snart är de nyårsafton också :D vad händer? hör av er för tusan!

puss på sliten måndag (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0