lär mig aldrig

jag lär mig aldrig mitt shema, så jag skriver rätt ofta fel om vilka lektioner som jag har och jag hade alltså inte webbdesign idag utan de har jag imorn. sovmorgon hade jag visst inte heller idag utan imorn så jag kom försent eftersom jag tog tåget (Y) vi var visst i trollgubben också och inte i sagoprinsen också, så denhär dagen börjar lite små dåligt.
min dator är inte klar heller, HP hade skickat grejerna till JB i örebro. DUKTIGT GJORT! typ 100:ade gången nu (k) tror aldrig att min dator kommer bli frisk igen :(

inte vet jag heller vad vi ska göra på denhär lektionen.
jag skulle litat på min instinkt och stannat kvar i sängen imorse -.-

/ a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0