ledig dag i december

är just vad de är idag. känns bra och va borta från skolan då & då.
så, emil sov här från igår till idag, trevligt värre! :) kika film & litesådära. de är underligt hur många filmer jag har hemma som jag inte ens sätt :D jag vart lite besviken på att jag inte hittade mysteriet på greveholm :(

imorse så begav han sig till skolan. som vanligt så vaknade jag till och då va klockan 8! -.- somna fort om och märkte förvånadsvärt inte att han gick. blev väckt 11 av sms, då hade han tydligen slutat skolan för dagen, så då pallra jag mig upp och gick ut i regnet för att möta honom. de va ikke kul ska jag säga!
mjo, drog till bark en sväng när han åkt hem, härja lite & kika på en halv film, om ens de, sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till camaro.

de va väääldigt geggigt och mysigt där ute. jag tror mina strumpor var lika leriga som om jag skulle gått utan skor (Y)
mamma orkade inte va kvar, så jag fick göra allt jobb -.-

de är egentligen min tur och diska nu, men ska se om mamma kanske glömmer bort de? (a) vilket jag absolut inte tror att hon kommer göra. men man kan ju ändå hoppas? :)

imorn är de skola igen -.- WEBBDESIGN I MITT HJÄRTA!!! <3<3<3<3
får se också om jag kaaaaanske kan prata med jenny & matte, om dom sköter sig och slutar att vara sånna mobbare :( så kanske de går. dumma människor! jag skratta INTE ALLS innombords!
får se också om jag kanske har mannet, vilket jag hoppas på att jag inte har. tar hällre honom på torsdag (Y)

ska kika lite på matteuppgifter på FRONTER <3<3<3<3<3 sen ska jag väl göra mig klar för sängen :M

pusshejsi

Kommentarer
Postat av: Tyra

vi har inte webbdesign imorgon amanda :D

hahah

2008-12-02 @ 21:30:58
URL: http://tajraab.blogg.se/
Postat av: jenny

nööööööördo:D

2008-12-03 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0