orkaaa matteeee

jag får ingenting gjort. de är som vanligt när jag sitter på tisdags eftermiddagarna. bra gjort av mig också att börja plugga dagen innan. de är typiskt mig för er som känner mig. jag lär mig aldrig. men jag orkar inte bry mig om dehär provet. om jag får IG så får johan hitta en annan lösning för mig att klara provet.

blir ingen camaro idag som skönt är. ska träna imorn ist i lilla ekeby där han står för malin. de kan ju kanske vara lite roligare. inte för jag vet hur vi ska få plats, men deär ju en annan femma. stora åbäket kan ju inte svänga för 5 öre.

sover hos emil inatt <3
känns som om jag kommer ha ett stort problem med att komma upp på morgonen (Y)

ska väl snart gå till bussen. eller nej, kanske inte så snart. den går om typ 35 minuter -.- JAG VILL HEM NU!
en sak som glädje mig idag var att vi har inga lektioner på fredagen som vi slutar :M INGEN MATTE OCH INGEN MEDIEKUNSKAAAAP! LYCKA!! <3<3<3

men måste stänga ner datan nu så strömmen räcker hela vägen till hallsta. ska kika på film medans jag åker bussen :*

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0