strong

helgen har det vart blandade känslor.
jag har tillbringat hela helgen hemma hos emil, alltid lika bäst! <3

denhär dagen börjades inte bra alls kan jag säga.. hemsk om inte annat. många tårar fällde jag för er ska ni veta. blev helt chockad, förstog inte först. men ni klarar de, ni kommer klara de! <3

jag har egentligen inte så mycket som jag vill skriva. kände bara att de behövdes slängas ihop ett inlägg bara.
helgen kan iaf sammanfattas som underbar. nu försvinner älskling i några dagar, men jag antar att jag klarar mig :) jag älskar dig <3

var förrbi bark också nu en sväng, prata om vad som hade hänt och så. träffa alla <3

ska göra lite mat nu

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0