tider

ja ni. tider var när man var liten.
jag har tillängnat 2 timmar nu av att kolla på filmer från när man va små.
trodde jag skulle garva ihjäl mig.

när man var liten så var den största besvikelsen att inte få blåsa ut ljusen på sin systers tårta.
eller av att syster bara fick paket på sin födelsedag men inte en själv.
tänk va bortskämd man var när man va liten.
fula frisyrer hade man också, och lyssna på kass musik som smurfhits :D

kolla på klassresan från buren.
alla var pyttesmå och astöntiga :D tänk att man var sådär när man var mindre. fast så kommer man nog alltid tycka om sig själv. ju äldre man blir destå töntigare tycker man att man har vart.

kollade på ponnytävlingar sen förr, och träningar. då var det sirka & jag. roligaste tiden i mitt liv. LÄTT! <3
försökte att hitta en film när jag står och sjunger i badkaret, typ julsången midnatt råder fast de roliga är att jag kan bara refrängen som jag sjunger om & om igen. och i bakgrunden tjuter angelica och är asförbannad över någonting.
haha, aa, tider var det när man var liten.

nu ska jag sova för nu börjar klockan bli mycke.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0