till någon nytta?

visst är internet bra ibland, när man ska ha reda på fakta om saker och ting. men just nu så suger internet och kan slänga sig själv i väggen. jag har setat i flera timmar nu och försökt hitta fakta, men neeeejrååå. när man väl anstränger sig så ska allt vara emot en.

min mobil var emot mig imorse. eller så var de bara jag som var för allmänt trött eller nå.
jag har iaf konstaterat att jag är vääääääääääldigt svårväckt på morgonen.
jag hörde inte när emil gick upp och gick till skolan, fast han tydligen hade pratat med mig. jag hör inte mitt larm, som jag tydligen stängt av i sömnen. jag hör inte när de ringer 2 gånger! och när jag väl vaknar så är mobilen avstängd. kul också att man vakna klockan 12. kul också att jag redan hade slutat skolan då och missat min redovisning. förlåt tyra & jenny. nog för att jag inte knappt gjorde nå i dedär grupparbetet utan bara lata, men kunde gott vart med iaf. dumma mobil & dumma sömn.

imorn är det iaf redovisning i svenska, och jag ska tammefan ställa klockan tidigt, så mitt larm hinner ringa många gånger så jag vaknar! jag lär ju bli av med mitt studiebidrag när som helst.

kanske ska sova också så man orkar gå upp när de väl är dags?
kan ju vara en bra start. orkar inte med internet längre, de stängs av och på lite som de vill. precis allt är emot mig idag. och jag känner att dethär blev ett lagom långt klagoinlägg.

HOPPAS ALLA ANTECKNAR DEHÄR NU, HUR MÅNGA PROBLEM JAG HAFT IDAG!! 4 STYCKEN, NÄRMARE BESTÄMT!
nu fattas de bara en mardröm eller nå när jag sover så ärde fullbordat (k)
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0