trött!

jag va såå nära på att ta sovmorgon idag, men icke sa nicke!
jag har lovat mig själv att gå varje dag och komma i tid fram till jul. de har faktiskt gått bra. stolt!

gick trögt att somna igår. trodde jag skullebli galen.
vakna 20 i 4 imorse av att jag va törstig, så de va bara och pallra sig upp ur sängen och dricka vatten.
2 timmar senare ringde klockan. låg och stirra i taket och tänkte på hur trött jag var. så jag ställde om klockan och vakna igen 20 över 7. gick upp och klädde på mig & åt frulle, sen begav jag mig till bussen.
jobbig bussresa. kunde knappt hålla upp ögonen.

nu har jag CP datakunskap. sämsta någonsin. 1000000 saker att göra -.-

lika bra to get to work

puss på sämst morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0