underbart

dålig och uppdatera nu på bloggen känner jag. sorriii...

en snabbis om helgen då?
helgen har vart underbar :) har tillbringat den med min emil <3
sov i ramnäs på fredagen.
lördagen så for vi lite överallt tillsammans med angelica och rikard.
sov i hallsta sen hos mamma. tror vi gick och la oss vid 5 (Y) as länge sen jag va uppe så sent.
vakna 1. 
idag så har jag tränat. seg träning kan jag säga, men den va rolig i slutet iaf :M kom upp til 1,25 :) kul och hoppa lite höjder igen (Y) mannet tog i för kung och fosterland.

nu är jag hemma hos pappa. har ätit och solat. som vanligt somna jag i dedär förbaskat sköna solariet :M duschat har jag också gjort så nu ska jag sova. ska bli så skönt och sova.

imorn är de skola igen. typ sista veckan innan lovet!! LÄÄÄÄÄNGTAR!!

aja nu ska jag sova.

puss godnatt

Kommentarer
Postat av: tyra

vi går två veckor till :(

denna och nästa :(

2008-12-07 @ 23:07:11
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0