vad du är söt min kära lilla häst

igår då?
julbordet satt fint i kistan :M nu är man 5 kilo större (Y)
nejrå, men de blev mycke mat :)

umgicks med emil på kvällen sen, du är det bästa!
vart sent, tror jag somna halv 5 eller nå.
vakna idag av att jag trodde att magen skulle slå knut på sig själv eller nå. hade så sjukt ont :(
åkte till stallet senare och julpynta lite till mannet :M sen åkte vi in till hööks. där har jag inte vart på år och dar kan jag säga. blev iaf ett par ridbyxor och broddar :)
åkte tillbaka till stallet sen och kika på luciafirande. stressa hem sen och åt lite sen tillbaka för träning.

träningen gick för övrigt jätte bra! :) kom upp till 1.30 :))) stolt över min häst idag :M
kom typ nyss hem, så ska hoppa in i duschen snart hade jag tänkt.

imorn är de skola igen. sista veckan innan lov! <3<3<3 lääängtar!!

ska väl duscha nu hade jag tänkt.

hejdå

Jag tycker om när jag ser dig vid min sida.
Jag tycker om när du finns hos mig.
Jag tror det aldig kan bli bättre än så här, för mig.
Tycker om när jag betyder nåt för dig, tycker om när jag har dig vid min sida.
Jag tycker om när du ler en stund mot mig.
du är det bästa jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0