watchout

jag har en ny låt som jag blir glad av, eller typ pepp :D
watchout! there´s ghosts - a beautiful goodbye nog för att dom typ skriker genom hela låten, men jag gillar melodin :M

jag har kommit över min fobi för ankor också, åtminstonde litegrann. på lunchen så matade vi ankorna, dom är faktiskt rätt söta på nära håll. roliga är dom också, och jag fick ett gott skratt fört :D

nu har vi medieproduktion? tror de iaf. nått medie är de iaf. alla jobbar stenhårt med tidningen, den blir väl helt okej tycker jag. vi fick fika nu också efter lunchen. bebo hade gått upp 5 imorse och baka bullar & kladdkaka, tror de va hon som gjorde kladdkakan iaf. gott vare iaf, och julmust! de tackar vi för. Lina ska ju byta skola & flytta härifrån, så de var nog därför fikat tror jag. och bebo åker till thailand imorn och är borta i 3 veckor! orka henne! jag vill också!

imorn ska vi bowla på idrotten :M de va aaaages sen jag gjorde de. så förvänta er inget proffs ;)
vi har fucking dreamweaver också, kuuuuuljuuul.


fredag är de julshow & julmat :*


hejdåhejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0