whats

jovars, jag är trött som vanligt.
men jag kunde verkligen inte somna igår!

var hos mannet efter att emil åkt hem, han fick springa lite i ridhuset för sig själv, för jag orkade verkligen inte göra något annat. var hemma hur länge som helst och sega, sen gick jag och mötte bark. de va jätte länge sen känns de som. drog hem till jesper eftersom vi inte kom in hemma hos honom. när vi väl gjorde de så kika vi på film :)
tror jag kom hem runt 3 (Y)
kika klart på 44 minutes och den va väl bra. var mycke pang pang iaf :p
efter de så satt jag typi PH och Illustrator, HAHA min andra bild i de programmet. den vart väl bättre än den första jag tillverka, men inte fan vart den snygg :D
tror jag släckte lampan vid 6-halv 7..

imorse vid halv 11 så kommer mamma in och bablar om att hon ska till uppsala eller nått sånt, hon babla på om massa saker iaf som man bara inte orkar höra på när man är astrött. somna iaf om tills hon kom in nästa gång vid halv 2, då var jag tvungen och gå upp -.- så nu sitter jag och väntar på att emil ska komma hit.

senare blir de camaro sen lugnt antar jag. tagga upp inför nyår kanske? :M

aja ska iaf äta frulle nu, är hungrig som tusaaan!

puss på dålig start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0