zombie

jag är så jäääääääääklans trött. seriöst, är helt lost.
trodde jag hade gått upp en timme för tidigt imorse för de va verkligen kolsvart när jag gick till bussen.
nu sitter jag och bidrar INGENTING till min grupp. dom jobbar på och jag sitter som en lost vetevad och spelar tetris. jag har tappat min glöd när de gäller tetris. de går inte alls bra längre :( måste träna upp mig!
de går föresten sämst musik på NRJ och the voice just nu. byter mellan dom hela tiden. fast nu är de ifs en rätt bra låt på the voice :M

pytt i panna till lunch idag. de är typiskt för jag åt de igår -.- men jag klarar mig nog :)
vill bara ha lunch nu. orkar inte sitta här. börjar få ont i huvet och ryggen. håller helt med jennsan. jag skulle också vilja gå hem efter lunch.. längtar tills naturkunskapen är slut. då får vi sluta efter lunch på måndagar också :M och de klagar man ju inte på.

efter lunch ska jag gå & kika till min bäbis och se om matt har hunnit med och kirra lite med ljudet. hoppas verkligen på de. orkar inte vara stammis hos matt längre. de börjar bli drygt. jag vill inte ha lånedator heller, den är så ful & gammal och tråkig. nej! HP älsklingen skare va <3<3<3

jag har tänkt på också att idag är de 1 december. de betyder att de är 23 dagar kvar tills julafton :D myspys. första avsnittet av julkalendern vare också. jag missa de. inte för att jag kommer bli ett fan av kalendern. den verkar inge bra alls. man hör ju på namnet bara lixom`? skägget i brevlådan? vafan är de för namn? vad har de och göra med julen?
tacka vet jag på min tid när man faktiskt såg framemot kalendern.
mysteriet på greveholm & när karusellerna sover är riktiga klassiker. mysteriet på greveholm tittar jag på fortfarande och tycker den är lika klockren varje gång. kan replikerna utantill nästan :D

- hawaiiskjorta?! ska du ha hawaiiskjorta mitt i vintern?!
- va? äre redan vinter? vart tog hösten vägen? tänk! snart äre vår! :D

den repliken fullkomligt älskar jag :D leif, så jäkla lost

- pappa! Lillan tog nyckeln!
- de är bra Lillan! om du övar tillräckligt mycket kan du bli väskryckare!

det är också en replik som är klockren :M juuuust love it! <3

mohaha, nu äre snart dags för lunch. har genomlidit en hel datakunskapslektion. utan kanske att ha presterat så mycke, men de känns som om vi får något gjort iaf :M tur att man har vänner som är duktiga på och jobba iaf :)
huuuhuhuhuhuhuhuhe

nej! nu vill jag bara hem och mysa med min emil. inge roligt med skola! spyr på den snart. eller nej, kanske inte spyr, men spottar lite på den iaf :M

haha, någon som ska vara med i luciatåget här på JB då? :D bebo, jag vet att du är på! ;)

trevlig lunch allesammans! (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0