detaljer

man måste hela tiden tänka på detaljer. detaljer så att de ska bli något extra. som en hamburgare med strips.  detaljer.
man kan få en sak som bara är en sak inte så mycke mera. som en standard.
eller så kan man få dendär standard saken fast med detaljer. detaljer som gör den så mycke mera intressant. annars kanske man tröttnar på saken fortare än vad man skulle gjort med detaljer.
samma sak gäller ett förhållande. man kan ha sin kille som är trevlig och sådär. tar hand om en och lite sånt. mer än så får man inte. men med detaljer så blir allt mera intressant. att han verkligen bryr sig, finns där, älskar en & allt som hör till. ibland måste man tänka efter litegrann. de tycker jag iallafall.

idag har jag vart så duktig så jag ställde klockan på 9.
hade tänkt att bli klar med mannet innan den värsta värmen kom. så jag åkte ut dit till halv 10.
sorligtvis så hann jag inte innan värmen så båda höll i princip på och dö. jag kan säga att jag verkligen total hatar flugor & bromsar dom kan verkligen gå & dö!

efter mannet så åkte jag hem & duscha & gjorde inte så mycke sisådära.
sen senare så gick jag & sebbe hem till lilljocke som hade "fest" :) inte för att jag hade sådär jätte skoj precis..
satt mest & stirra på balkongen, så när alla helt plötsligt försvann, eller iaf halva folket så drog jag hem.
och nu är jag hemma. har snortråkigt så jag ska nog sova snart.

imorn så har jag inte en blekaste vad som händer.
tror jag drar till albert & skaffar mig lite färg :M de skulle vara trevlans!

och föresten! jag blir inte ensam på min TI-media linje, fick reda på idag att elin också ska gå där! :D
snacka om att jag blev glad :M

de var ett trevligt slut på denhär dagen. så nu ska jag sluta :)

amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0