första

jahapp, då har man skaffat sig en sånhära blogg som alla andra har :M kände att jag ville vara en i mängden (Y) mitt huve är inte på skrivarhumör just nu. regnet gör en alldeles för deprimerad.
denhär sommarn har vart värdelös, knappt någon dag med sol.
idag så vet jag inte vad som händer faktiskt. blir nog en såndär slappdag :)

puss!

jag har så extrem tråkigt så de finns inte. är så röksugen också så jag vet inte vart jag ska ta vägen. att man inte bara kan få vara 18 så kan man köpa ut dom där jävla ciggen själv. jaja, är man dum som börja röka får man skylla sig själv.
haha shit va de regna idag. eller just när jag & alicia skulle cykla hem till mamma så börja de spöregna! punka på cykeln vare också så ja, de gick ju inte sådär jätte fort precis och att det var självklart jag som skulle skjutsa. man var rätt blöt när man kom fram kan jag säga.

nu har jag nyss duschat & fixat mig lite så nu finns det inte så mycket mer och göra. funderade på att kila hem till sebastian, men jag vet inte om han fortfarande är sur eller arg eller vad han nu var på mig. känns fortfarande lite spänt efter vårat "gräl" igår. ursh, hatar såntdär. vi skulle ju klara dehär jag & du.

föresten, grattis till pappa som fyller 41 år idag :) dom har party där hemma nu. och jag kände att jag orkade inte riktigt med dom. jag hade nog igår. huvet mådde inte så bra imorse.

börjar ta slut på ord nu i huvet, så de är väl tid att jag rundar av här.

tjao! / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0