nattmänniska

vet inte vad som är felet på mig, kan inte sova för 5 öre. kanske kan bero på att man inte får vara ifred när man ska försöka. sebastian, känn dig träffad :M
närå, om de är någon jag vill bli störd av på nattskvisten så är de dig :) åker bort imorn gör du också, mest taskigt :( kommer sakna dig <3

föresten, fick reda på idag att vi kanske ska sälja huset :O mitt barndomshus som jag tycker så mycke om :( pappa & tina kanske flyttar till waxholm. pappa är född & uppväxt där så han har alltid längtat tillbaka dit.
jag vet inte riktigt hur jag känner om dethär med att sälja huset, men de ska samtidigt bli spännande att få bo där borta. blir väl mest lov & helger som jag kommer bo där. inte ens säkert att vi ska flytta. blandade känslor om detta har jag iaf.

ja ni, vad mer ska man säga. vet inte om jag har så mycke mer och skriva nu, denhär dagen har ju precis börjat.
ska fråga sebbe vart han har sitt x-box, så kanske jag kan sitta där & nörda ett tag :M fast får se hur de blir med den saken, har så ont i huvet just nu -.-

nä, nu tror jag att han vill ha sin dator tillbaka. han sitter iaf och stirrar på mig från soffan.
so, i better be hurry

gonatt :) / A

hej igen :)
ja, lite sova blev de iaf. gick upp hur sängen halv 6 på kvällen :M ursh va de åskade tidigare idag, vart livrädd :(
regnet de verkar inte ha nå stopp denhär sommarn, bara regnar och regnar. ska se om jag kan få skjuts av mamma hem sen till henne, så slipper man bli så blöt :)

föresten, var ju på bio igår. handcock. bästa någonsin! iaf vad jag sett på ett tag. blev lite känslomässig i slutet så då fällde man väl en tår :M förstår inte hur jag kan vara så känslig till filmer? bara slå på lejonkungen så tjurar jag :D
jaja, så kan de vara. handcock är iaf en film som jag kan rekomendera :) har kikat på bio hela 2 gånger denhär månaden, rekord kan jag säga. annars brukar jag aldrig gå på bio typ. vill se sex and the city också, och batman :D möjligtvis the mummy också :M

idag så blir de bara att ta de lungt. ska nog kika en rulle när jag kommer hem till mamma, hoppas att jag kan komma i säng i tid i natt, orkar inte hålla på och sova bort dagarna såhär. inte för att de gör nåågot när de regnar. men ändå. lite dagsljus kan ju aldrig skada.

nu ska jag nog ta vara på den lilla tiden jag har kvar med sebastian innan han åker iväg :)

skoja bara, dom åker inte idag thihi :M fanns ingen plats.

hejdå :) / amanda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0