överskottsenergi

jag är så rastlös så jag dör. vet inte vad jag ska göra, vädret börjar bli bättre iaf, men snart börjar de väl spöregna igen. åskat sönder har de gjort idag också lääääskigt värre. vart duktig och städat hemma också efter pappas ferre igår. de va inte liiiite ölburkar kan jag ju berätta. blir ju miljonär om man ska panta dom. sen har jag lagat mat till mig själv också eftersom ingen annan ville göra de :(
gjorde mig avancerad och gjorde strips i ugnen och sen shnitzel ( hur man nu stavar de var en annan 5:a ) sådär jätte gott var de ju inte kan jag erkänna men vad ska man göra. måste ju överleva :M

funderar på om jag ska dra på bio. vet inte riktigt om jag orkar anstränga mig för att åka in till stan, fast då har man ju iaf något och göra :M jo, bio får de bli. åker in med bark & jesper så blire sketbra :M

imorn då? vad händer då? har iaf inget planerat. korven åker på semester i 3 dagar så :( alla bara åker iväg och lämnar en här så man får ha dödstråkigt. men aja, hoppas de blir göteborg snart. orkar inte vara kvar i hallsta.

aja, snart anländer min skjuts ner till tågstation, så jag ska väl göra mig lite klar dårå.

puss! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0